MiszEcah PunyerBlog
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
Jika-kangen band
Isnin, 13 Mei 2013 • 16:32 • 0 Girl(s)



Hari ni ecah na share lagu JIKA dari kangen band. ecah nak share sbb lagu ni best sgt-sgt... bg psangan kapel yang baru putus tu dengar ni mesti sentap punyalah...tambah-tambah lagi bila kita relakan dia bahagia dengan orang lain....releks kawan , korang dah buat kptusan yang tepat...korang nak dia bahagia kan ? so inilah keptusan untuk tengk dia bahagia...memang bukan dengan korang...tapi janji dia bahagia kan ?? ^_^ chill eh ecah tawu korang kuat kan ? senyum lah walau pown sesakit mana hati kita, sebab senyum tu boleh kurangkan luka dihati... percyalah ^_^

Now ecah na share lirik lagu blog ecah ni JIKA-KANGEN BAND...(ecah ta tawu nape sore vokalis ni lain dari biase ==')



Jika kau tak menduakanku
Kau tak meninggalkanku
Ku kan setia padamu
Jika kau tak membuat luka
Yg tak dapat ku lupa
Aku pasti setia
*
Namun kau tlah memilih
Dia sebagai pengganti aku
Reff:
Lupakan aku bila mencintai
Dengan setengah hati
Ku rasa sampai di sini
Lihatlah aku slalu tegar dan tak rapuh
Sejenak aku berdiri
Namun ku tak merasa letih
Walau bumi ini berhenti
Dan langit pun terbelah
Aku takkan kembali
Karna kau tlah membuat luka
Yg tak dapat ku lupa
Selama aku bernyawa
Repeat *
Repeat reff
Repeat *
Repeat reff
Karna kau tlah memilih
Dia sebagai pengganti aku




PASTFUTURE
Tokan Owner!

AISYAH [MiszEcah]
Already 20 ^^
Sungkai,perak
AVAILABLE
DBOARD FOLLOW

WELCOME TO MISZ ECAH PUNYER BLOG..SARANGHAEOOOOOO!!!

Tinggalkan jejak anda!





Memories

  • Wujudkah Cinta Platonik ?
  • Andai LELAKI Tahu
  • DI SAAT AKU MENCINTAIMU
  • Cinta ,Sayang,Suka dan Minat
  • Samsung Galaxy Y Ecah :'(
  • FAKTA TENTANG AYAH !
  • Tinggal kenangan
  • Tanda Anda Telah Jatuh CINTA
  • 16 FEB
  • Setia Hujung Nyawa

  • Thanks!

    Basecode :AuraSabrina
    Basecode :Masterly_elmo
    Pictures : We Heart It