MiszEcah PunyerBlog
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
JIKA DIA PILIHANKU
Isnin, 27 Ogos 2012 • 13:50 • 0 Girl(s)




Aku sedang menanti dia
Seorang lelaki yang akan bgelar suami
Seorang mukmin yang merindui syahid di jalan ALLAH
Seorang hambaNYA yg senantiasa zikrullah

Dia seorang lelaki yang tegas dan berani
Dia tidak pernah takut untuk berkata benar
Dia tidak pernah gentar melawan nafsu yang ingin menguasai diri
Dia sentiasa mengajak aku berjuang berjihad fisabilillah

Dia selalu menghiburkan aku
Dengan alunan ayat-ayat suci Al-Quran
Dengan zikir-zikir munajat
Dengan surah-surah rindu yang dihafaznya

Ketika aku leka diulik mimpi indah duniawi
Dia menasihati ku supaya mengingati mati
Ketika aku sedang asyik terpesona dengan buaian cinta dunia
Dia menyedarkan aku betapa lazatnya lagi pesona cinta Yang Maha Esa

Dia memang sentiasa kelihatan penat
Matanya penat kerana membaca
Suaranya lesu kerana penat mengaji dan berzikir
Badannya letih kerana bermunajat di malam hari

Dia sentiasa mngingati mati Baginya,dunia ini adlh pentas lakonan semata-mata
kita hambaNya adlh plakon
hasil keptsn lakonan kita akn dptuskn d padang Mahsyar nant

Dia sntiasa mnjga matanya dr brblnja prkara2 maksiat

Dia sntiasa mengajak aku mndalami ajaran islam
Dia seorg yg penyayang dn taat akn kdua ibu bapa
Dia sntiasa brbakti utk keluarga

Dia sntiasa tabah dn sabar dlm mnghadapi dugaan Baginya,dugaan2 itulh yg akn mnjhit semula sejadah imannya yg trkoyak Lantaran mgkin krn kekhilafannya sendiri

Dia sntiasa mnjga solatnya krn itulah maruah dirinya
Dia sntiasa brsedia mnjd iman dn pmimpin keluarga
Dia tdk prnh brasa malu mmprtahankn agama IslamNya Kerana Islam adlh addin Allah yg sbnr bnrnya

Dia sntiasa ingn mncontohi sifat2 mulia Rasulullah S.A.W
Dia jga sntiasa brusaha mncintai kekasih agungnya Kekasih sejatinya dan kekal abadi Iaitu ALLAHURABBI

Dia slalu brdoa dn mengmpikn syurga
Dia ingin mengajak aku ke sana sekali Kerana,
di situlah tmpt pertama wujudnya cinta
Dia ingn bawa aku ke syurga yg abadi dn hakiki

Aku mncintai dia krn agamanya dn krn cintanya kpd Maha Pencipta
Andai dia hilangkn cintanya, mka hilanglh cintaku pd dia
Cinta dia trhadap Maha Pencipta mndktkn aku padaNya Cinta Illahi jgalah yg mnyebbkn aku memilih dia

Siapakah dia..???
Aku jga tdk mngetahui siapakh dia jodoh ku Hanya Engkau Yang Maha Mengetahui segala sesuatu sgala Doaku, smoga dia trcipta untk ku
Semoga aku brtemu jodoh dgn dia Kerana......

Dia pilihan ku.......



PASTFUTURE
Tokan Owner!

AISYAH [MiszEcah]
Already 20 ^^
Sungkai,perak
AVAILABLE
DBOARD FOLLOW

WELCOME TO MISZ ECAH PUNYER BLOG..SARANGHAEOOOOOO!!!

Tinggalkan jejak anda!





Memories

  • Jika Dia Jodohku
  • hati seorang perempuan
  • Anda perlu tahu ini
  • KUISAS~~
  • in this month
  • ANDAI LELAKI TAHU~~~~
  • hang out time !
  • Single is better,skandle is~~~ hewhew XD
  • Tak tahu antara dua !!
  • penerjah haty ecah !

  • Thanks!

    Basecode :AuraSabrina
    Basecode :Masterly_elmo
    Pictures : We Heart It