MiszEcah PunyerBlog
ABOUT ENTRY LINKS TWITER FACEBOOK BLOGSKIN
SUMPAH:AKIM AF
Rabu, 16 Mac 2011 • 14:06 • 0 Girl(s)
Lirik Lagu Menunggu (Sumpah) – Akim AF7


Saat aku sendiri
Aku bayangkan kamu
Dalam dakapanku ini
Indahnya kamu di dakapan ku

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Chorus
Mungkinkah
Kau kan menunggu ku
Dan akankah kau menanti diriku
Pastikah
Kau kan menunggu ku
Seperti ku yang selalu menunggumu

Cerita kita berdua
Menciptalah sebuah cinta
Dan tercipta kisah yang satu
Tentang aku dan kamu

Ulang Chorus

Aku mahu kau selalu denganku
Di manaku berada
Aku hanya milikmu


Read more: http://www.liriklagumuzik.co.cc/2010/06/lirik-sumpah-akim-af7.html#ixzz1GjCWMdo3


PASTFUTURE
Tokan Owner!

AISYAH [MiszEcah]
Already 20 ^^
Sungkai,perak
AVAILABLE
DBOARD FOLLOW

WELCOME TO MISZ ECAH PUNYER BLOG..SARANGHAEOOOOOO!!!

Tinggalkan jejak anda!





Memories

  • ARI nyeh...
  • Kenangan Batch 1994 Slideshow
  • ARI nyeh...
  • IMPIAN ku...
  • aq ske glew2 ar law ade pic2...wane itam mrah nie...
  • hahaha...klakar tol aq tgk pic klass aq nieh...mk...
  •                                                   ...
  • arrrgggghhhh...sok da nx kne bleq sk ag...pas ni ...
  • ari ni aq eppy sgt...coz dpt bear yg bsar dri bf a...
  • bsan r ari nie...xtaw nx wt perh...esk da nx bleq...

  • Thanks!

    Basecode :AuraSabrina
    Basecode :Masterly_elmo
    Pictures : We Heart It